Wednesday, August 3, 2011

mama i lurve u

EMAK..IBU ..MAMA..UMMI

Org kata aku lahir dari perut mak....(bukan org kata...tp da mmg btul)
yg susu kn aku ...mak
yg suapkan aku...mak
bila keseorangan yg berada di sampingku...mak
bila nakal yg memarahiku...mak
bila merajuk yg memujukku cuma...mak
aku selalu teringat kat ...mak
bila sronok org yg pertama aku bg tau ialah...mak
bila benggang,aku suka luahkn kat...mak
bilasakit org yg paling risau...mak
bila takut aku selalu panggil...maaaaakkkkkk

EMAK..IBU ..MAMA..UMMI

aku...syg mak
aku...nak wat smue yg mak pnh wat tuk aku..utk mmbalas jaga mak
aku...slalu nk tgok mak tersnyum
aku...sentiasa nak mak sehat
aku...slalu nak mak atau yg aku bbtul syg mak
aku...akn sedaya upaya wat mak sentiasa gembira
aku...akn ada dgn mak dlm susah mau pun sng..

aku....aku...aku..
mampukah aku lakukn ini utk mak..mampukah..!!!
aku...aku...aku..
mak adalah sgalanya bagi ku..tanpa mak gelap la dunia ku.
aku...aku...aku..
hanya mampu berdoa agar kasih sayang kami semakin erat dan brkekalan hingga hujung nyawa ku...

tahukah kamu..
tiada kasih syg yg ikhlas mlainkan kasih syg pada TUHAN dan IBUBAPA..
lakukan la sebaik mungkin ketika mereka masih ada..bahagiakan la mereka seperti mana mereka pernah mmbahagiakan kita..hope tuhan melembutkan aty kita..insyaallah

To:PN SALASIAH BINTI ABDUL AZIZ...daku sgt myayangi kamu..xoxo muaxxxxxx










2 comments: