Thursday, January 5, 2012

xperlu~~!!

Ader ke?
sure bole?
tau ape maksudnya?
penting x?

ahhhhh penjelasan ringkas yang aku buat untuk diri aku sendiri...
ape..... AZAM????
ngeeee..stuck kepala otak aku nie nak fikir...
kowg tau sbb ape???~~!!
sebab azam aku yg lepas2 pun blum ak tunaikan...mau tmbah satu lagi..
mmg x la...dengan secara matangnya ak sekarang..azam tue belum tentu dapat mengubah aku..
so bagi aku tak perlu la yeaaa..

tapi kenapa tahun baru ader berkaitan dengan AZAM...???!!
kenapa tidak harijadi ke??..hari raya ke???hari hari ke..hari sukan sekolah ke..kan bagus..harharharrrr

apa yang penting aku gapai cita cita aku dengan jayanya...pastu bukan azam datang cari aku...aku yang akan berlari mencari azam...sebab aku nak bg tau..aku da gengam dier,aku da peluk cium dia...ahhhh kan sweet tueee..~~xperlu cakap mengunakan air liur kalo diri sendiri tau susah tuk mengapainya rite.."btul tak AZAM"
orang selalu berjanji dengan kau untuk capai kau..tp kau still tunggu dengan harapan yang tinggi...tapi aku lain...sure lain..kau gengam erat kata kata aku ini...AMIN insyaallah..



No comments:

Post a Comment